چه بهترین درمان برای بیماران CKD با سردرد بعد از دیالیز است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه بهترین درمان برای بیماران CKD با سردرد بعد از دیالیز است

هفته گذشته، یک مرد از جنوب امریکا ما مشورت یک سوال در مورد سندرم کلیوی پس از دیالیز. وی با بیان اینکه از او به عنوان بیماری مزمن کلیه سه سال پیش تشخیص داده شده بود، او بسیاری از درد و ناراحتی به عنوان یک نتیجه از عملکرد کلیه های آسیب دیده رنج می برد. او شروع به نظر می رسد با عوارض متعدد که منجر تاثیر منفی بر زندگی عادی خود را به عنوان روح است. با توجه به تمام این عوامل، دکتر خود پیشنهاد خود را به قبول دیالیز حفظ بقیه عمر. اما بعد از دو ماه دیالیز، او متوجه شد که سر خود شروع به صدمه دیده است. بنابراین، او تعجب می کنم به دانستن آنچه که بهترین درمان برای او است پس از دیالیز. این واقعیت است که نه تنها او، اما تعداد زیادی از مردم تحت معضل هستند در نظر بگیرید.

همانطور که همه ما می دانیم، دیالیز است که بسیاری از عوارض جانبی که شامل تورم، سردرد، گرفتگی عضلانی عضلات، استفراغ و غیره. همه از این تاثیر منفی در زندگی عادی مردم است. قبل از صحبت کردن در مورد موثر برای درمان بیماران مزمن کلیه، شما باید مطمئن شوید که چه علت اصلی که منجر به کلیه بیماران دچار اختلال است. به نظر می رسد بیش از حد سخت به توضیح دهد. کلیه، به عنوان بخشی از سیستم بدن، نقش حیاتی در حفظ حدود 30 درصد تا 40 درصد عملیات به طور منظم از گردش خون ایفا می کند. هنگامی که آن آسیب دیده به دلیل حمله خارجی، مواد تعادل ایمونولوژیک به عنوان یک نتیجه از توانایی antioxygen بدتر و بدتر می شود زخمی شدند. سپس توانایی به استثنای مواد مضر نزولی است.

درمان برای بیماران CKD است

در حالی که، در چین، ما اتخاذ پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به تعمیر کلیه آسیب دیده، و سپس قدرت توانایی ایمنی بدن. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ترکیبی از طب گیاهی چینی با نظریه نقاط. آن اعمال می شود یک کیسه پر شده با داروهای مختلف چینی به تماس های خود را، پس از آن به دلیل پوست ما دارای سه عملکرد و یکی از آنها جذب واکنش از طریق هزاران خون مویرگ است. از این راه، می توانید روده و معده بیماران اجتناب از تعهد بار بیش از حد جویدن.

اگر شما یکی تحت شرایط یکسان هستند، آن است که بسیار مناسب برای شما را به ارسال یک ایمیل به برای ما. کارشناسان ما با شما تماس خواهد و توضیح پازل خود را به طور واضح.

ایمیل ما: chinesemedicinekidney@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: